Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Allvarligt?

Av looseitnow - 1 april 2010 09:16

Här kommer ett litet svar till "hälsogurun"

Jag är väl medveten om att man blir tjock av pasta.

Men om jag då svarar som jag skrev i föregående inlägg,

att med tanke på att vi just för tillfället måste tänke på vår ekonomi,

så kommer (tyvärr!!) pasta att vara en del av mitt dagliga intag av kalorier.
Skulle vara lite mer glädjande om man fick en kommentar som stöttade mig och gav mig credit för att jag slutat med mjukt bröd och smör.

Jag är ute och går med min barnvagn, dotter och pojkvän, vad vet du egentligen om hur snabbt vi går?

Vem vet, här i slite är det tyvärr så att man har span på sig hela tiden och folk vet vad man gör.

Nej, nu blev detta ett allt för negativt inlägg, så jag ska ta och skriva ett om mig själv och min träning och kost so far. Först ska jag ta hand om en dotter som vägrar sova.


 

Om du väljer dina ord väl och peppar istället för att typ klaga,

så kanske detta går bättre för mig, "Hälsogurun"!

 
 
elin hejdenberg

elin hejdenberg

2 april 2010 14:17

Ja, men bara man råkar fisa så kommenterar ju folk det i sina bloggar, glor ut en när man kommer. Jag känner mig ALLTID uttittad när jag kommer till Slite.. Varför vet jag inte=S. Så i sommar så kommer väl det bli ännu värre när jag kommer antar jag! Så ska fan skaffa mig en t-shirt där det står, "GLO MER ÄN 30 SEKUNDER SÅ ÄR NI SKYDIGA MIG 100 SPÄNN!" Kommer bli rik!!!!!!!

http://elinhejdenberg.blogg.se

 
Ingen bild

veronica

4 april 2010 10:26

hahahaha elin, jag vill också ha en sån där t-shirt. men jag tycker fan dem är värda att punga ut med 200spänn ;o) sen åker vi till maldiverna för alla stålar.

och julia...du är superduktig som kämpar och kämpar. jag vet själv hur svårt det är att ändra sin levnadsstil...jag behöver inte gå ner i vikt men jag behöver bli nyttigare och jag behöver röra på mej....och jag har klarat det bra i 3 veckor, sen säger det PANG så är jag tillbaka på ruta noll. Så när du kommer till GRÄNSEN så orka kämpa vidare...och efter det kommer ditt nya liv passa perfekt in i vardagen.
kram på dej och hoppas du är ute och har en skön promenad idag i underbara vädret

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av looseitnow - 28 januari 2011 12:23

Jag har inte glömt bort er. Inte för att ni bryr er det minsta om det uppdateras eller inte! Förkylningen börjar ge med sig. Dock är det snoren som härskar i mitt huvud! Halsen gör som den vill på morgnarna.. Slemmet är så gott som bortblås...

Av looseitnow - 21 januari 2011 16:59

Är förkyld. Spyr pga slemhosta. Knaprar halstabletter som en tok! Har plugg att göra som ska va klart på måndag. Hinner jag inte. Skit samma. återkommer när jag har fått tillbaka min energi och inte har en massa plugg att göra. ...

Av looseitnow - 13 januari 2011 06:10

Klockan är just 6.00 slagen. Jag är den enda som öppnat kikikarna här hemma! Trots att den andra halvan blivit väckt sedan 05.40... Pluttan ska ÄNTLIGEN få åka till dagis igen, fick förklara för henne inatt (okej, klockan va bara 22, men det är...

Av looseitnow - 9 januari 2011 19:19

NOT! Jag åker gärna till ullared igen, men dock inte med de humörsvängningarna (och ett visst sällskap) som jag hade den här gången!   Nu ska jag njuta av "semester" här hemma, få andas från andra folk och få göra vad man vill och gå på toa när...

Av looseitnow - 4 januari 2011 14:46

Imorgon drar vi till ullared!! :D Hoppas vi får med oss allt hem bara.. Jag har ju inte SÅ stor bil direkt... Kommer sakna pluttan som bara den! 6 hela dygn ska vi vara ifrån varandra! :( ...

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards