Alla inlägg den 12 april 2010

Av looseitnow - 12 april 2010 09:36

Kråkan satt på tallegren, hon sa ett, hon sa tu, ute ska du vara nu.


Om det bara kunde vara så lätt som när man va liten.

Kondisen satt där den skulle, magen studsade inte så fort man tog ett steg,

jo, jag har varit gravid, men detta är inte gravidkilona som sitter kvar.

Det är de där förbannade p-pillrena som visat vad dom går för!

Jag gick ner mina 20 gravidkilon, strax efter förlossningen, eftersom det mesta var en liten (stor) bebis och resten vatten, men så började jag med de underbara (NOT) p-pillrena som så magiskt gjorde min aptit helt sjuk! 

Så poff satt alla dessa 20 kilon på min kropp igen, tro fan de, att det är svårare att gå ner dem nu, när det är fett och inte vatten & en bebis... Suck!!

Nej, p-piller blir aldrig en del av mitt liv igen. Har ännu humörsvängningar fan..   


Så, dagen till ära blev det ett äpple till frukost, japp ni läste rätt!

Ett enda ynka litet äpple. Tack vare att min älskade dotter vaknade halv sju och affären inte öppnar förrän 9... Ska käka min fm-mellis så fort min käre karl fått kroppen ur sängen och pallrat sig upp! Snarkar som jag vet inte vad just nu!

Suck!


Nej, imorrn är det Julia som ska ha sovmorron! Banne mig!


Vi ska troligtvis till Klinte idag, men det vet man ju aldrig när det blir,

ville iväg innan lunch, men det skiter sig nog.


Vi va lite olydiga igår innan dopet också   

Vi tvättade!!    Fastän man inte får det på söndagar.

Skit-gotlandshem säger jag då!

WHO CARES om vi tvättar då?? NO ONE!


Nya tag, ny dag, som Madelene så fint kommenterat!   

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards