Alla inlägg den 15 april 2010

Av looseitnow - 15 april 2010 17:11

. . f ö r   a t t   f o t o g r a f e r a . .


 

 

Jag vill så mycket, men det är så svårt att bestämma sig för vad..

Av looseitnow - 15 april 2010 11:06

Jag satt ute på balkongen, då kommer det först en kille gåendes över gräsmattan med en konsumkasse, såg ut som en läskflaska i kassen.

Efter en minut kommer det två killar i 14-15-årsåldern gåendes på gångbanan,

båda två med varsin 1,5-liters Cola i handen som dom halsar ur.

Jag tycker grymt synd om dagens ungdomar som lever på detta vis!

Jag ska väl inte säga så mycket själv, eftersom jag själv levt lite efter det också.

Men jag har iaf bestämt mig för att sluta med cola och onyttigheter.


På "min tid" så frågade man om lov på fredagskvällen, till middagen, om man fick lov att ta en läsk till maten. En 33 cl's "back-läsk".

Nu klunkar ungdomarna i sig 1,5 liter INNAN lunch en vanlig vardag.

Jag tycker det är sorgligt att det blivit såhär.

Respekten har också försvunnit.

Hur många ungdomar lyssnar idag på sina föräldrar?

Dem som gör det ska ha så jävla mycket beröm!

Dom som skiter i grupptrycket och lever med sina föräldrar som förebilder!


Jag hoppas bara att jag och Niclas kommer kunna uppfostra Natha-Lee till att bemöta folk med respekt och att hon inte "gör som alla andra" för hon är inte "alla andra", hon är Natha-Lee! Jag hoppas att med rätt bemötande mot henne så kommer hon även att bemöta folk och beslut på rätt sätt.


  

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards