Alla inlägg den 7 april 2010

Av looseitnow - 7 april 2010 13:19

Tre havrebollar.

TRE!!!

Men men, idag har ju mitt straff

(kan man kalla det straff?) visat sig också!

Hela jävla hakan full av finnar!

 


Vi var i stan igår, så ursäkta att jag inte bloggat. Hade bättre för mig!

Var ute och gick kvällspromenad, Länna-(Övre)Gråbo och tillbaka.

  


Snaskade ett vegmål på max, med Sprite zero (??)

och minimorötter ist för pommes. Duktiga jag!


Höll mig även vaken 1 timme längre än vanligt tack vare

2 småpaket russin, ett äpple och ett plommon.

Slocknade dock ändå 22:40 ca, skulle hämta folk vid båten 00:10,

så jag fick sova ca en timme iaf.

Behövdes för att orka köra hem mitt i natten!

Somnade på två röda när vi kom hem.

  


Har förresten bytt ut mina kokta/stekta ägg

på frukostknäckisarna till banan ist.

Pga gaser i magen. Inte kul att småfisa HELA tiden!!


Fuskade med ett grovt mjukt bröd nu till lunchen också..


Men alltså, jag tycker ändå jag är duktig som från att

tidigare ätit godis så gott som varje dag, kakor flera ggr

i veckan, samt X antal glas med cola om dagen,

brutit med allt det och nu tänker ett steg

längre än jag gjorde tidigare!

  


Har idag knatat runt på stan med pluttan i vagnen/i famnen.


Får se när jag orkar blogga nästa gång, känns som jag

får mycket mer gjort när jag INTE tänker på bloggen och motion!

Har mer ork till att städa och plocka nu,

än när jag tänker att jag måste promenera!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards