Alla inlägg den 4 april 2010

Av looseitnow - 4 april 2010 12:39

Var på takstens igår och käkade påsklunch, hemlagade köttbullar, potatis, blomkål, sås och tomater. Mums!! Så ägg såklart!   

Tack för era gulliga kommentarer! Får såååå mycket mer energi och kämparglöd av att läsa era pepp!

Käkar mina knäckebröd, inget smör och dricker mjölk och vatten.

Fuskade i mig en morotskaka igår när vi käkade påskmiddag.

Men till kvällsmyset fredag och lördag har jag bara ätit ananas och nötter!

Känns ju lite orättvist när älskling käkar ostbågar, men jag fick en ostbåge-puss och den smakade inte som jag väntat mig. Va inte speciellt gott faktiskt   

Tvättade även bilen igår, BEHÖVLIGT! (har inte hänt sen början på min graviditet och det är ju 1,5 år sedan...) Det fick bli gårdagens motion för när vi kom hem var det dags för pluttan att lägga sig för natten.


Idag har vi varit ute på årets första cykeltur, även min första cykeltur efter förlossningen, kändes bara i rumpknölarna att man va lite ovan, med pluttan bakpå i en cykelsits också, så fik jag ju ca 10-kilos extra vikt att trampa runt på.

Tänkte ta oss ut till Lännastranden med Natha-Lee i vagnen sen så vi får bättra på våra brännor lite och pluttan får känna lite på gräset!

Jag käkade en äggröra med chorizo, spenatpasta och wok till lunch, riktigt gott!

Nu ska jag se om det blir nån promenaix med detsamma eller om pluttan tänker somna i sängen.

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards