Alla inlägg den 17 april 2010

Av looseitnow - 17 april 2010 23:25

Vi drog iväg på rallyt imorse.

Det var nog fan det bästa som kunde hända mitt och Niclas förhållande!!!

Som vi skrattade och va glada mot varandra!

Vi MÅSTE komma ut mer tillsammans och göra saker vi båda älskar!


Efter rallyt bar det hem för att byta om till 50-års kalas.

De va ju en höjdare!!! :) Grattis mosta Ylva!

Trevliga gäster som attan, Julia fick inte ett enda utbrott, HURRA!

Käkade 4 kakor, men annars va ja duktig! Kalkon, sallad & potatissallad.

Jo o så nån bit macka då.

Men höll mig ifrån läskeblaskan! Drack citron-loka!


Begav oss hemåt och älskling gick in för att fixa till sig för kvällens kalas han skulle på. Jag körde runt och raggade på slite med lillpluttan sålänge.

Hon har ju ändrat sina sovtider nu på kvällen så trots att jag kört i 40 minuter så satt hon ännu med stora ögon och tittade på allt vi gled förbi.

Numera somnar hon runt 21-22.30 så vaknar hon i vanlig ordning kl 6:30, så mamman här har inte så mycket energi om man säger så!


In mot stan när älsklingen va färdig att hämtas, gled runt ett tag med svärfar & bihang. Trevligt. Släppte av älskling efter mycket om och men.

Pluttan fick en torris & vi begav oss hemåt.


Hon sov ca 40 minuter i bilen sen va hon vaken från 22-22.30,

då somnade hon äntligen i vår säng.

Tänkte då att nu finns det tid att förbereda inför morgondagen.

Smyger ut i köket, hör ett gråt och springer in i sovrummet,

då sitter det en ledsen tjej på sängkanten och tittar sorgset på mig...

Lägga sig med henne igen, SEN ut i köket igen och börja planera.

Välling till imorgonbitti gjord och ställd på kylning.

Skötväska & leksaks-kasse packad.

Smink borttaget, tänderna borstade, läpparna insmetade med 2 kg läppsyl (pga att jag hade så j***a torra läppar när vi käka vitlökssås på kalaset = SVEDA!), händerna insmorda med 1 kg handkräm.


Nu, kl 23 fanns det då tid för att starta datan och uppdatera sig, facebook, bloggar, update av egna bloggar mm.


När jag tog bort mitt smink fick jag en flaschback i tystnaden, allt som hördes va ventilationssurret från ventilen i badrummet, det enda jag tänker på när jag hör den, det är ljudet från ett öde bb-rum nr 7, sommaren 2009! Endast jag i detta lilla rum, ingen bebis, ingen pojkvän. Läskigt, ensamt och sorgligt!

Saknade min nyfödda bebis som tusan och längtade efter att få ta med henne hem och bort från alla slangar och sladdar nere på barnavdelningen och en stark längtan efter min älskade pojkvän som inte hade plats på bb.

Usch! Inget roligt minne direkt.

Hemska ventilation!!!


Morgondagen bjuder på en fm med världens bästa släkt!

Ida, Ylva, Stina, Adam, Daniel, Mamma, Pappa, Elvira & Alva.

Em bjuder på ett kärt återseende av min Älskling och sen vidare till klinte.


Nu sitter jag då här med endast en surrande dumburk (data) till sällskap och tänker ta mina taniga (whuuuut??) ben och dra mig in i sängkammaren och gosa gärnet med min dotter innan ögonen faller in i drömmarnas värd med mig..


   Niclas, varje ny morgon med dig, är som ett oskrivet blad.   

Jag vill fylla många blad med dig! Jag Älskar Dig!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards