Alla inlägg den 25 april 2010

Av looseitnow - 25 april 2010 20:00

Både jag och Linnéa hade turen att få komma på "arbetsintervjuer" denna månad.

Kul för oss så hade cheferna redan bestämt att vi skulle komma och provjobba.

Innan dem ens träffat oss.

Hon på golfen i boge och jag på äggpackeriet i stenkyrka.

Jag ska iväg och provjobba ons-tors-fred denna vecka,

kommer sakna mina älsklingar nå så enormt!!

Speciellt N-L för hennehar jag aldrig varit utan så länge, inte nu iaf!

Men jag hoppas allt kommer gå bra för isf har jag sommarjobb klart sen!

Blir inte alla veckor hela sommaren, men det känns skönt ändå!

Lite mamma-tid vill man ha med sin dotter innan hon ska fylla 1 och börja dagis!!

Lite flickvän-pojkvän tid vill man också ha på sommaren faktiskt! 

Vi ska ju ha romantiska middagar på balkongen i sommar :)

Så ska vi självklart skåla i en cider eller två nån kväll!


Jag ser fram emot den kommande veckan, men samtidigt kan jag inte hjälpa att jag håller på att spricka av nervositet och oro.. :/

Det är känslorna som spelar mig ett spratt, men jag ska sträcka på mig och säga till mig själv att inte va så orolig så kommer allt att gå bra!!


Solen sken på oss idag så idag har jag varit gymnastisk och klättrat på klätterställningar vid skolgården, samt tagit mig upp för värsta backen för att åka rutschkana, morgondagen bjuder också på sol, så då får vi se var vi ska leka jag och lillpluttan, skolgården kommer ju va full av ungar då!


Jag älskar min Niclas & våran Natha-Lee!!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards