Alla inlägg under juli 2010

Av looseitnow - 31 juli 2010 22:02

Om ett år.

Då flyttar vi.

Det har jag bestämt ikväll med min Linda!

Då flyttar jag och min lilla familj upp till fastlandet,

jag skaffar mig ett jobb i en affär, Niclas går

sin utbildning, Natha-Lee börjar på dagis

& min Linda flyttar också till fastlandet så vi kan

träffas lika "ofta" som nu!

(Vi träffs inte så ofta, men när det väl blir av,

då blir det av med ord och inga visor!)


Jag har det rätt bra egentligen.

Ska nog sluta klaga så mycket och bara njuta av mitt liv ist!

Fast ett jobb skulle inte sitta fel.

Har ångest inför mitt kommande år på arbetsförmedlingen

och all kontakt med soc.... SUCK!

Fast man ska vara glad att dom finns och hjälper..

Alltså soc, inte arbetsförmedlingen, dom har jag lite problem med..

Man får inte så mycket hjälp som man skulle önska!

Av looseitnow - 30 juli 2010 17:10

Jävligt lycklig må den va, som inga barn, men pengar har!!


Frihet att göra vad man vill, utan att behöva kräva barnpassning.


Inga begränsningar av vad man vill spendera sina pengar på.


Då den som har både ock, barn & pengar? Jävla lyckost!!


Lägg då till en vuxen person att dela sitt liv med.

Är inte det ett perfekt liv??


Fråga inte mig, jag kan inte svara på den frågan.


Leva i ett hav av pengar? Jo, why not??


Vaska champagne och kasta 49 hamburgare.

Skänk pengar till dom som behöver för faan!

Av looseitnow - 29 juli 2010 19:47

Har tänkt väldigt mycket på sista tiden,

om skoltiden för våran dotter..

När hon ska börja på gymnasiet då alltså.

Jag undrar om hon kommer vara lika tillbakadragen som jag och Niclas va?

Lika blyg, eller om hon kommer va en framåt person som inte alls är blyg?

Hon har ju lite blyghet att brås på iaf!

Det är vad som snurrar i mitt huvud just nu.

Och även vad som skulle hända om jag och Niclas inte längre skulle ha ett liv tillsammans. Måtte gudarna förbjuda att det någonsin skulle behöva bli så!!


Älskar min Niclas & våran Natha-Lee   

Av looseitnow - 29 juli 2010 10:18

Nej, dags för nya tag kanske..?

Dags att gå vidare?

Det är ju ingen önskan direkt.

Kunde allt bara flyta på?

De skulle ju vart de bästa.


Brist på respekt är vad det är!!

Av looseitnow - 28 juli 2010 17:12

Och natten som kommer lär inte bli bättre!

Vaken dotter = trött mamma! 


Om gräset bara kunde sluta vara så jävla grönt på andra sidan! 


Va ärlig för fan! Jag vill inte ha en massa ångest!!


Jo, å en sak till.

Ingen som har ett jobb till övers liggandes på nån hylla??

Här behövs inte "lite extra pengar" utan det skulle kunna

behövas en HEL månads lön, helst varje månad!!

Helst två hela månadslöner varje månad!!

Att inte ens ha EN tusenlapp kvar efter räkningarna är betalda,

det är inget kul liv. Inget att avundas med andra ord!!


Fy fan.

Planer går i stöpet och livet känns bara piss.


Jag behöver mitt lyckopiller! (L.H)

Av looseitnow - 26 juli 2010 22:47

Jag glädjer mig åt det svala vädret vi haft ett tag nu,

mitt älskade barn hade aldrig pallat vattkoppor i den värmen som va förut!!


Jag blir lite irriterad på alla som tatuerar varandra till höger och vänster.

Köper en tatueringsmaskin och sen förstör varandras kroppar. 

Jag tycker faktiskt det är värt pengarna att gå till en RIKTIG studio, där allt är steriliserat(!!!) innan man blir tatuerad och där det blir proffsigt resultat.

Sluta fjanta runt, ni kommer ha märkena där resten av era liv!!

Och sluta kalla det "gadda"!! Seriöst alltså.


Nej, ska detta va 2000-talet?

Jag börjar undra ja...


Folk stjäl lamm och släpper dem lösa i Visby, för fan!

Kom igen nu väl?? Vart fan är värdigheten hos er??

Usch.


Slopa den sk. "Stockholmsveckan" också, det är min sista önskan ikväll!


God natt!


Av looseitnow - 22 juli 2010 08:22

Kallsvettig av denna jävla åskvärme!!

Det kan gärna få bryta ut ett sju helvetes åskväder

så flugorna försvinner och det slipper vara så jävla kvavt!

Illamående!!

Jävla dofter överallt! Parfym i trappuppgången, mögel i källaren. 

Youghurtsmak i munnen.


BLÄ!

Av looseitnow - 19 juli 2010 21:40

Den sitter på mitt finger nu, den provisoriska ringen!   

Den blir i äkta silver den dagen vi har jobb båda två och närmar oss 50-strecket   



Jag gör inget åt vikten just för tillfället, även fast jag gått upp 2 kilo så tycker folk att jag ser smalare ut (??) kan kanske vara för att fettet "brett" ut sig mer jämnt över kroppen? I don't know!


Vi va på hamnen idag, jag hatar stockholmsveckan!

Bruden som travade ut MITT FRAMFÖR min bil, hon ska fanimej va glad att jag bromsade!! Hade kunnat platta till henne till en pannkaka, och hade det inte straffat mig, så hade jag med glädje gjort det!!

Hon fick iaf den längsta tutningen jag nånsin gjort, då började hon grymta nånting, då skrek jag till henne att det var fan inget övergångsställe där!

Niclas sa till mig att lugna mig, vilket jag gjorde tillslut, men dom har ju fan ingen jävla respekt alls!! Komma hit och tro att dem äger våran ö för en vecka, hoppas INTE "pappa betalar" tillbaka alla era jävla sms-lån, så ni inte kan komma tillbaka hit nästa år! Bannlys den här j*vla veckan!!!





Richard: Jag ska testa på GI, då skippar man alla kolhydrater, mamma har gått ner jättemycket sedan hon började med GI, och vi tror det har med våra gener att göra, vi "tål" inte sockret som kolhydraterna innehåller.

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards