Alla inlägg under december 2010

Av looseitnow - 29 december 2010 14:11

Kanske skulle ta o koka lite ägg och råda bot på "hunger-raparna"?

Två knäckisar till frukost och än så länge bara ett äpple i magen.

Måste nog försöka komma till affären också..

Inte så jävla kul o gå ut när man är förkyld bara!

Nyser så gott som hela tiden, snorar och halsen värken som f*n!

Skrutt har sovit i över 2h nu och karln ska väl snart kliva upp??

Måste verkligen ha i mig lunch!

Tänker då rakt inte ta mig an köket, för det är den andras tur att diska nu.

Av looseitnow - 23 december 2010 16:34

Oh yes!   


Bara massa plus!!


Shohoooo!


Imorgon är det julafton!!


  Men inte kommer det väl nån tomte?? Eller?

Av looseitnow - 22 december 2010 18:32

På radion imorse:

Anders: -Adam är å skiter, Gry byter binda.

Fy fan va vi skratta!!


Hade såklart en super förmiddag i backen med hansa-gänget.

Synd att inte alla kom bara *pik, Monica*


Har satt upp julgranen i eftermiddags, trodde att Natha-Lee skulle tycka att det var jättekul, men nej, hon var rädd för "granbarren" och glittret. Men kulorna ville hon minsann leka med.. :P Tosseunge!


Ska dock klä om granen nu ikväll eftersom ljusslingan varit på villovägar och jag tog pluttans stjärnslinga och lilla julgranens ljusslinga istället..

Får hoppas det blir bra med den riktiga också :P


Nu är det jullov och i Januari börjar jag plugga, så ska jag söka till en annan utbildning som börjar 14 februari, hoppas bara jag kommer in på den, för isf har jag jobb till sommaren! :D


God jul & Gott nytt år!

Av looseitnow - 14 december 2010 21:09

Rensar upp i lägenheten och i hjärnan,

pga det är det bloggtorka just nu!


Men jag (& min familj) lever, så ni behöver inte oroa er!


Jag ska ta tag i maten igen efter jul (okej, nyår!). 

Om man bara kunde skippa kalas och sockerkickar

och firanden i allmänhet, då skulle detta vara en enkel match!!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards