Alla inlägg den 13 april 2010

Av looseitnow - 13 april 2010 19:35

Här behövs ingen tarmrensning vill jag lova!!

Lite äckligt för er känsliga läsare så ni kan ju läsa

nån annans blogg tills jag uppdaterat igen!


Har iaf gjort två fruktansvärda toalettbesök idag.

Det första var så som jag kände mig ett antal veckor efter förlossningen,

SVÅRT att ens vilja göra nr 2 alltså.

Andra gången fick jag kramp i magen och det var

ta mej fan som att kissa efter förlossningen,

alltså det sved som själva *piiip* men i fel hål så att säga..


Så nej, jag är inte i behov av någon tarmsköljning!

Det sköter mina knäckebröd och andra matvanor så snäll så!


Ja, till det där med matvanor ja.. Hade NOLL ork ikväll att laga mat, varken jag eller älskling, så det fick bli ägg-frallor.. Ja vet, vitt bröd och bla bla bla, men va fan! Har inte käkat vitt bröd sen innan nyår, så ni må tro att det smakade gudomligt! För att inte snacka om FRALLA!! Heeelt underbart!

Slurkade i mig en light-cola också, för KASSA konsum i slite har inga Zero på burk & det känns väldigt onödigt att köpa en flaska när jag bara är sugen på lite.


Så, inget mer att bekänna? Jo, grädde i maten till lunch..

Men åt faktiskt inte så mycket! Så en mjukglass i fm,

årets första och jag tror jag föråt (heter det så?) mig på

mjukglass när jag va gravid för jag fick både tung-freeze

och brain-freeze! Nu känner jag att jag inte vill ha mer glass i år!

Vatten, det vill jag däremot slurka i mig hela sommaren!   


Älskling skulle in på möte i stan, så jag och pluttan gick backe upp och ner i innerstan! Det ger vill jag lova!! Hade jag bott i stan så hade jag gått i innerstan så ofta jag kunnat och blivit fit for beach 2013 lätt som en plätt!   


Rackarns!! Nu har ju solen redan gått ner bakom grannhuset!

Då blev det inget tidningsläs för mig på balkongen då nej!

Så istället : SÄNGEN!! HERE I COME!!


Hur jag reagerar när pluttan ger en sovmorgon

och solen steker in i sovrummet på morgonen:

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards