Alla inlägg under oktober 2010

Av looseitnow - 21 oktober 2010 20:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av looseitnow - 19 oktober 2010 10:02

Vad är det som gör att "större" (??) bloggare är så fisförnäma?

Jag kommer nog aldrig att förstå.





Lämnade en jätteglad tjej på dagis idag!

Följde med in ett slag och hon skulle leka

med bollen och studsande hästen och sitta vid lilla bordet.




Nej, blogglusten har försvunnit.

Suck.


Datan tjuter som brandlarmet gjorde igårkväll..


Bye then!

Av looseitnow - 2 oktober 2010 17:42

Inättras fick (okej, jag gick med på att hämta tjejerna från festen..) jag sova 3 timmar. Det var inte speciellt givande!

Började tvätta kl 7 och gjorde det fram till 10.

Blöta tvätten skulle hängas, disken skulle diskas och

badväskan skulle packas, även dottern skulle hinna

vakna från helg-fm-sovet och få i sig lite käk,

allt detta innan 11.10 då vi va tvungna att gå.

Natha-Lee var inte alls på badhumör idag,

men hon lekte och hade kul i duschen iaf och det va ju ett plus!


Hem och "fira" älskling som fyller år i veckan som kommer.

Va s*inhungrig så jag hann knappt ens hälsa på svärmor innan

jag rusade in i köket och grabbade ett par mackor att äta!


Käkade tårta, som älskling fixat ihop, kakor och mängder av cola!

Ja, jag fuskar just nu!

Jag ska börja med LCHF igen, men måste få ekonomin att gå ihop till det också!


Nu har min dotter fått för sig att lägga av

ännu ett av sina utbrott så jag måste kila!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards