Alla inlägg den 2 april 2010

Av looseitnow - 2 april 2010 18:14

Blev kära chili con carne till lunch idag med, så två knäckisar till em-mellis.


Var själv med Natha-Lee hela eftermiddagen så vi tog oss ut i solskenet och gungade, kröp i gräset & "jagade" en katt, red på stenhästarna och tittade på stora påskriset utanför Kronans.


Hade mellismys med min dotter när vi kom in igen, sen skulle hon inte sova! Så hon fick sitta i matstolen och se på när jag började med påskmiddagen.

Fick henne i säng precis när älskling kom hem och vi käkade kokt potatis, stekt korv, stekta köttbullar, kokt ägg och tomat & gurka. RIktig mysmiddag för bara oss två!   


Kvällen bjuder på "Så ska det låta", morotsstavar till mig och cheese doodles till älsklingen min.

Av looseitnow - 2 april 2010 07:11

Keson tog slut igårmorse!!   

Som tur är så hade vi ett, så gott som oöppnat, äggpaket i kylen!

Tur att man har en pojkvän som tycker det kan va bra att ha hemma.

Så det blev igår fm äggknäckemacka till fm-mellis och även till frukost imorse.

Blev lite knack i skallen av chokladen jag sög på i tre sekunder igår, så jag tog en näve physalis efter  

Fick sova hela 8 timmar inatt! Gick och ja mig efter SVB, som förövrigt är världens bästa program! så jag kom i säng 21, somnade efter lite snack med älskling vid 22. Plutt väckte mig av sitt snack kl 6, men jag är utvilad idag så allt känns super!


Påsklunch på takstens i helgen?

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards