Alla inlägg den 19 november 2010

Av looseitnow - 19 november 2010 13:04

Önskat mig en våg av svärmor i julklapp.

Önskar jag hade en nu, så jag kunde vägt mig

och kollat om det gått neråt nå mer. :)


Har städat hela dagen.

Började med disken sedan var det toalettens tur,

tröttnade dock på toan och tänkte dammsuga istället,

så sovrummet fick sig en omgång med sortering av tvätt

och nu är alla golv dammsugade.

Fick dåligt samvete för toaletten efter jag käkat JÄTTESEN frukost.

Så nu är HELA badrummet skinande rent!

Niclas har dock alla bestick att diska när han kommer hem.

Det är inte mer än rättvist för vi bestämde igår att vi skulle

diska hälften var och nu har jag t.om städat hela lgh som

han egentligen skulle gjort, så de så!


Ett jävla tjat om advent tycker ja!

Det kommer när det kommer.

Behöver inte skynda på så mycket,

tiden springer ju fan iväg ändå!

Nej, hu. Juletider är ingen favorit för mig.


Jag längtar till efter nyår för då ska vi

åka till fastlandet och shoppa!!

Ni får gissa vart?

Kom igen nu!

Gissa på.


Nej, göra mig iordning och sedan hämta lillungen på dagis,

sen vidare till stan och hämta älskling vid skolan.


Trevlig helg!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards