Alla inlägg den 12 november 2010

Av looseitnow - 12 november 2010 21:43

Va hos en av mina underbara vänner i eftermiddags.

Vi snackade om allt och inget, som vanligt.

Men eftersom vi ses så sällan, så värderar jag det mycket högt!

Fick låna hennes våg och den pekar på tresiffrigt.

Det är allt ni behöver veta för tillfället,

när jag kommit ner på tvåsiffrigt, DÅ ska ni få veta

hur mycket jag gått ner från (dagens) startvikt.

Har kämpat med kosten sedan i måndags 8/11-2010,

men har inte varit i närheten av en våg förrän idag tidigast.

Så kanske att jag vägt nåt hekto mer när jag började, men aja.

Nu har jag iaf fått veta hur mycket det är i dagsläget.


Såg första låten i Idol, Olle, kändes inte som någon höjdare ikväll

så jag tog mig ett varmt bad istället.

Mycket skönt eftersom jag saknar en värmande famn till natten.

Inte för att det är han som brukar värma mig,

utan tvärtom, men jag frös iaf, så det var niiice!

Shamponerade in håret med VO5's fade defy (?) och det står ju självklart på flaskan: "100% MER VOLYM". Shit! Jag som VERKLIGEN inte behöver volym i mitt hår. Får väl se h ur förjä*lig jag ser ut imorgon när jag vaknar. Med tanke på att håret ännu är blött så lär det inte bli någon "Good hairday"!


Nu har ni fått all onödig fakta som jag behövde skriva av mig.

Så jag säger väl god Nej! Glömde en sak!

Natha-Lee har kommit in i trotsåldern!

Ja, hon är "bara" 15 månader, men hon vet absolut vad hon vill

och får hon inte det, då kastar hon sig på marken och

antingen strejkar eller vrålar. Sånt är livet.

Hej tonår! Jag längtar såå!


Nu då.

God natt och hörs när vi hörs!


Just det, Saknar min Älskling!! "Bara" 2 dygn kvar, sen är han hemma igen!   

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards