Alla inlägg den 15 november 2010

Av looseitnow - 15 november 2010 21:19

Vad kom som ett brev på posten idag, om inte tre finnar på hakan?

Såklart är det ju den tiden i månaden, även det som gjort mitt sötsug så fruktansvärt stakt sista tiden!

Tog tre chokladbitar av naturliga chokladen Xocai

(det är maxantalet man får äta per dag,

så jag tog alla tre på samma gång och vipps, sötsug borta!

Det var väl en jäkla tur det!).


Va hos Natha-Lee's läkare idag för han ville träffa henne när

hon var 15 månader och innan vi gick så sa han att om han

haft klossar där som hon skulle kunna fått bygga med,

då hade hon säkerligen klarat 1,5-årskontrollen redan idag!

Stolt mamma, eller vad?? Hon kan bygga upp till 11 klossar!

OM man hjälper henne vrida dem rätt efter hon lagt dem i stapel,

annars klarar hon 6-7 helt själv! :D


Har kämpat på med maten idag, blev till att laga två luncher

eftersom Niclas och Natha-Lee också skulle äta,

så det blev köttbullar, potatis och sås till dem.

Köttfärsbiffar med fetaost i, gräddsås och lite stekta gröna bönor till mig.


Imorgon är det dagisdags för stumpan, då ska jag (försöka!)

tvätta lite samt skriva ihop 4 jobbansökningar och skicka iväg!

Blir till att lägga på ett kål imorgon alltså!


Ciao!

Av looseitnow - 15 november 2010 07:32

Shit alltså.

Har inte gjort nr 2 på 4 dygn, det börjar kännas i magen nu vill jag lova.

En av nackdelarna med den här livsstilen, dricker man inte tillräckligt

med vatten, så täpps systemet igen och det har det gjort!

Funderar på ett lavemang som jag köpte efter jag fick Natha-Lee och

även då hade otroliga problem med att fixa nr 2.

Har jag inte gjort det jag behöver innan torsdag, då blir det en spruta där bak!!


Natha-Lee är hemma från dagis idag, hon testar och testar och testar. Hela tiden!

Hon ska till barnläkaren på lass idag, så då fick hon stanna hemma.

Hon är supermysig emellanåt, men återigen så kommer de där "fullifan"-ögonen fram och det ska testas hur långt hon kan gå innan mamma blir gaaaalen.   


Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards