Alla inlägg den 16 november 2010

Av looseitnow - 16 november 2010 11:54

Tycker det är tragiskt med människor som bara vill förstöra för andra!

Skapar rykten och en massa skitsnack, varför inte bara låta folk vara

och låt dem vara lyckliga om dem är det!

Jag kommer aldrig förstå mig på er!


Hade en sjuk dröm inatt, dottern lagade mat till mig

och pratade ren svenska (alltså inte bebisord) med mig,

hon tassade fram och tillbaka i sängen (i drömmen)

och lagade all möjlig mat till mig.

När jag vaknar till för ett ögonblick så är det ingen dröm!

Pluttan tassar runt i sängen, upp och ner, upp och ner

och pratade som aldrig förr. Hon lagade ju självklart inte mat,

men i sängen min va hon!

Jag började fundera på vad klockan va och det visar sig

att den inte var mer än 03.40

Väckte Niclas för att få veta hur dags han hämtat

henne från hennes rum, klockan 2.00, okej hon har

alltså varit vaken i 1,5 timme..

Gav henne ett par chanser att somna om mellan oss,

men klockan 4.00 gav jag upp och fixade en flaska välling

som hon fick dricka upp i vår säng, sen bäddade jag ner

henne i hennes säng och sa god natt.

Klockan 7 gav hon sig tillkänna igen.


Har varit och lämnat henne på dagis, ska tvätta kl 13,

hämta henne innan 15 tänkte jag, så ska jag ju få

iväg mina jobbansökningar också. Dags att rappa på!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards