Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av looseitnow - 22 augusti 2010 22:09

Jo, alltså, det här med kejsarsnitt, väldans många som får gå igenom det nu!



Jag har blivit MOSTER!

Till en underbar liten Olivia, pappas näsa, jodå, det har hon!

Hon är så bedårande söt och jag längtar så tills jag får träffa henne!

Nästan 2 veckor för tidig va hon, men ojojoj, vilken gullig unge!

Jisses, hälften av Natha-Lees födelsevikt, förstår ni?
Vilken liten bebis! Eller okej, Natha-Lee var "3 månader stor" när hon föddes,

men so what? Den underbaraste bebis jag tryckt ur min hittills iaf!   


Kan inte låta bli att känna mig så stolt över mig själv och

för att inte snacka om min syster!

OCH min lillasyster!

Alla tre har vi nu fött barn, 4 underbara góa ungar!

Tre födda på BB och en i bilen! De ni!

En med kejsarsnitt, två vaginalt på BB och en vaginalt i bilen!

Rockar vi eller?

Jo för sjutton!


Nej, nu är jag sentimental.

Har läst om både förlossningar och förluster av både bebisar och husdjur,

så nu får det bli sängen, så man orkar upp imorgon.

Första riktiga dagen på dagis för pluttan!

Så ska man ju skriva in sig igen, på arbetsförmedlingen...

Shooohoo... Not.

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards