Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av looseitnow - 14 augusti 2010 22:18

Nu har jag fan nått maxgränsen!

Så fort pluttan är inskolad och klar för att börja dagis och vara där själv,

då är det jag som börjar promenera om morgnarna (förmiddagarna eftersom hon börjar 9..) sen jobbar med min ABdoer!

Vågen pekar uppåt, uppåt, uppåt varje gång!

Nu är det inte kul längre!

Finito!


Fick idag höra en sak om mig själv.

Mitt förra jobb.

Jag fick sparken.

Nej, det är inget jag är stolt över!

Det värsta är, att jag idag fick höra sanningen till varför jag fick sparken.

Min chef ljög mig alltså rätt upp i ansiktet när han angav skälet till varför jag inte fick fortsätta jobba där! Jag tänker inte skriva vare sig hans skäl eller det verkliga skälet!

Det behöver ni inte veta, men det jag blir så jävla irriterad på, det är att jag nu, efter 3 år(!!!!) får veta det verkliga skälet, av min bästa kompis.

Det känns inte speciellt bra!

Och att hon fått veta det av min fd. arbetskamrats son!

Hennes SON!

Fattar ni???

Chefen har pratat med resten av personalen och sagt varför jag ska få sparken.

Då går personaljä*larna och pratar om Mig, med SINA BARN!

Vad faaan har deras barn med MITT arbetsliv att göra??
VA???

Åh fy fan, jag är så arg att jag kokar!

Vad fan är han för chef egentligen??

En jä*la idiotchef!
USCH! 

Tur att jag knappt aldrig är på mitt förra jobb!

Träffar jag någonsin min fd. chef igen,

då ska han inte tro att jag hälsar!
NEVER EVER!!!!


Har haft 2,5 underbara timmar med två gamla (skriver man så om yngre??) kompisar, ingen dotter att behöva hålla koll på, det fixade pappan så snällt!

Kunde prata ostört och göra precis det vi ville!

Lovely!

Får bli av fler ggr tycker jag!


Sen en liten fundering..

Varför måste vissa alltid dricka när dem sällskapar med varandra?

Om man nu kallar det så..? Sällskapar... Jaja, dom umgås och då dricker dom alltid. Iaf SÅ GOTT SOM alltid! Så fort inte flickvännerna är med alltså, för dom kan ju få för sig att bli sura om dom kommer på att pojkvännerna dricker...

Nej, suck på det!


"Min e svart!"

"Å min e roooosa!"

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards