Alla inlägg den 30 juni 2010

Av looseitnow - 30 juni 2010 20:27

Äntligen kom då sommaren på allvar!

Solsken och upp till 30 grader ska det bli till helgen!

Man tackar och bockar!!

Vi svalkar oss med en dusch hit och en dusch dit,

svalkar oss genom att ligga under takfläkten och mysa med vår dotter,

vi klagar inte! Vi njuter och gör det bästa av situationen!

Vi är GLADA att sommaren äntligen kom och med besked om värme!


Det här med bloggens namn,

har diskuterat med min pojkvän och vi kommer nu

att börja kämpa på riktigt tillsammans,

han ska hjälpa mig och jag honom.

Han behöver bara bli av med 5 kg eller så, så jag har lite att ta igen på honom om man säger så...

Vi stöttar och ger utrymme så man kan få träna utan nyfikna blickar.

Jag tränar hellre ensam, men har gärna en stöttepelare

när kvällen väl smyger sig på.

Så vi ska få slut på allt onyttigt i skåpen, sen kör vi.

Vi satsar lite lätt på LCHF, inte stenhårt,

men vi kommer skippa potatisen, riset, pastan & bröden,

samt godiset och läsken såklart!

Vi får se hur det går!


Ciao!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards