Alla inlägg den 15 juni 2010

Av looseitnow - 15 juni 2010 18:29

Två gånger i juni 2010 har jag halkat omkull.

I JUNI!!

Jag halkar inte på vintrarna när det är blankis ute,

jag halkar på sommaren.
På studenten bredvid en stentrappa så hade dem

en backe som barnvagnar skulle tas upp/ner på.

Den va ju svinhal, så jag drutta på arslet

och Niclas kastade sig efter mig och Natha-Lee,

tur nog så hade Natha-Lee selen på sig och

vagnen var hyfsat vågrät som alltid!

Tur att vi hade stora vagnen, hade vi haft

sulkyn hade de nog inte gått lika bra..


Häromdagen när det regnade, då gick vi från

DeCaup (stavning??) på gåstigen vid BVC & VC,

vad ligger det framför mig när Niclas tagit vagnen?

En stor jävla hög med gyttja! Pladask, så stod

jag på knä och svor över hur jävla ont det

gjorde i mitt knä!! Niclas skrattade och det gjorde jag med till slut.

Det gjorde vi allihopa på studenten också.
Tur att man inte är så jäkla känslig ändå :)


Njut av sommaren nu folket!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards