Alla inlägg den 14 september 2010

Av looseitnow - 14 september 2010 15:42

Inte mycket att skriva egentligen.

Pluttan går på dagis.

Jag gör inget åt vikten nu för tillfället.

Ska börja "plugga" på måndag.

Tror det blir fördjupning i data.

6 månader ska jag göra det.

Om jag inte hör något ifrån jobbet jag sökt vill säga!

Har haft huvudvärk hela dagen. Pissigt.

Hicka fick jag efter en halv macka,

som jag delade med Natha-Lee på stan.

Har varit 2,5 vända i stan idag.

Nej, fy vilket trist inlägg.

Storm ute och mulnar på sig.

Tänkte ju plocka rönnbär med lilltjejen idag,

men i det här vädret får det vänta till imorgon.

Då ska det tvättas hela dagen. 

På torsdag kommer Natha-Lees farmor hit,

så då ska vi käka lite lunch tillsammans och

dom ska få busa av sig lite med varandra.

Ska även plocka rönnbär med Natha-Lee på torsdag,

vi gjorde det igår em en snabbis och hon älskade det.

De va planerna de.


Ciao!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards