Alla inlägg den 4 maj 2010

Av looseitnow - 4 maj 2010 20:20

Satte in dotterns kort i hennes fotopärm.
Hade två kort kvar på bordet som jag bestämt sedan innan vart de skulle sitta.

Sätter duktigt i alla 200 kort och sen upptäcker jag de två sista korten...

*svordom* att jag skulle glömma dem!!

Suck.


Jag har fuskat. Mycket! Chips, glass, gifflar, lösgodis. You name it!


Jag ska försöka få vår dotter att somna i vagnen på morgnarna så jag kan gå en runda med henne sovandes i vagnen..

Skulle va mycket bättre än om hon sover i sin säng

för då blir jag bara sittandes i lgh också..

Träffade en mamma som gått ner 17 kg sen nyår.

Jag blev avis. Det syntes på henne att hon gått ner också.

Det skulle nog inte 17 kg göra på mig..

Man vet inte förrän man är där.

Vill gymma! Som *svordom* vill jag gymma!

Har inte pengarna till det.

Dubbelsuck!


Jag har det bra med Niclas, bara så ni vet!

Vi sätter vår dotter i första hand, men sen kommer vi.

Och vi har det bra tillsammans.

Vi älskar varandra och visar varandra det med!


Jag andas ett extra andetag och det går bra.

Jag är stolt över mig själv, trots snedsteg i snaskväg.

Jag har ändrat på mitt sätt att vara mot dem jag älskar.

Det är större än en viktnedgång.

Jag mår bra inombords, nu kan jag ta tag i det yttre.

Jag är stark!

Presentation


Med hjälp av denna blogg ska jag försöka fighta mina överviktskilon!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards